FPS Creator Reloaded vyjde již tento rok v říjnu. Jak probíhá vývoj a co na nás autoři chystají?
FPS Creator Reloaded nasbíral pomocí Kickstarteru dostatek peněz a vývoj se mohl na plno rozjet. Čeká nás kompletní změna grafiky, nové a lepší efekty (světla, výbuchy, dynamika, stíny, lepší rozlišení), spousta nových modelů (počínaje postavami a zbraněmi konče) a desítky výborných scriptů a dalších nových možností, o kterých jste si v FPS Creatoru mohli nechat jen zdát.
Toto není finální cena za produkt FPSCR, nýbrž za FPSCR + 10 model packů + přístup do beta verze + Vaše jméno bude zapsáno do credits (záslužné síně). Je to tedy cena, která je vyšší, aby získali více peněz na vývoj.
Seznam model packů, které získáte nynějším nákupem:
29, 30, 32, 34, 37, 38, Zombie Apocalypse, 50, 52
Pozn.: Jeden MP není uveden, buď je to jen reklamní tah a čeká nás zcela nový MP do FPSCR nebo se autoři spletli a na jeden zkrátka zapomněli.
Aktuality:
Modrá smrt
20.6. Potkala počítač Leeho nemilá věc a to ,,Modrá obrazovka". Problém se podařilo brzy odstranit a Lee nás ujistil obrázek (dole pod Videa a obrázky), že vývoj je již zase v plném proudu.
Mapy z FPSC pravděpodobně nepůjdou převést do FPSCR. Vývojář Lee Chamber reagoval na fanošky, kteří po kombatibilitě a možném převodu map a dat netouží a řekl:,, Myslel jsem, že kompatibilita s původním FPSC bude nezbytnou součástí FPSCR, ale když je tomu tak, že to není až tak podstatné, energie a čas může být využita jinde."
Jak se k tomu stavíte vy? Já osobně si myslím, že není problém mapu předělat v novém programu. Možnosti budou mnohem větší, takže ve finále zjistít, že převod map je k ničemu, jelikož ji uděláte znovu a lépe. Toť můj názor.
Omezená velikost build game:
Mnozí z vás mají jistě problém, že pokud při procesu vytváření hry velikost produktu překročí 1.8 GB, proces se nedokončí. S tím mají nejčastějí problém ti, kteří mají 64 bit operační systém. Ale k věci. Vývojář Lee Chamber se ptal, zda-li má toto omezení odstranit a pokud ano, může to prodloužit vývoj až o dva měsíce. Dobrá zpráva je, že odezva byla veliká a většina chtěla tento nedostatek odstranit, špatná zpráva je, že FPSCR možná vyjde později.
Pozn.: Tento problém v FPSC lze obejít, pokud někoho trápí tato chyba, tak napište na mail přesné znění chyby a já se pokusím pomoci.
Videa a obrázky:
Rychlá procházka terénem.
Promakaný editor terénu.
Krátká ukázka z FPSCR.
Jsme ještě v FPSCR? Nový obrázek grafiky a stínů!
Lee se velmi zaměřuje na efekty a stíny, vpravo vidíte návrh, ke kterému Lee zveřejnil dlouhý kód na blogu a píše, že se pokouší tyto efekty a stíny zpřístupnit i pro Direct x9! Vpravo finální verzi (byla vidět ve videu).
Čas v FPSCR!
Další video se spoustou animací!
Bigger and better!
Prosby byly vyslyšeny v FPSCR nás čeká žhavá novinka - INVENTÁŘ.
Nová animace postav - lezení po žebříku:
Výbuchy:
Představení postav, jaké všechny pohyby budou schopny dělat: